RVS-käsittely

Suoritamme lähes kaikkiin ajoneuvoihin RVS- käsittelyn.rvs_kasittely
RVS- käsittely sopii muunmuassa moottorin osien ennaltaehkäisevään suojaamiseen, kuluneiden osien kunnostamiseen, sekä samaalla puhdistamiseen käytön aikana.

”Lainaus RVS Technologyn sivuilta”

Suojaa ja kunnosta autosi, moottoripyöräsi, traktorisi, moottoriveneesi, skootterisi ym. muitten laitteitten tekniikka normaalikäytön aikana eli suojaa ja kunnosta ne RVS Technology® tuotteilla.

RVS-teknologia on uusi nanoteknologia, joka mahdollistaa erittäin liukuvan ja kestävän tribokeraamisen pinnan muodostamisen koneenosien kulumiselle alttiille pinnoille. Samalla laitteen kunto parantuu selkeästi ja se suojataan tulevaltakin kulumiselta. Luonnollisina seurauksina myös energian (polttoaineen) kulutus ja päästöt pienenevät, minkä TÜV:n raportti todistaa.

Käsittely voidaan suorittaa ennalta ehkäisevänä alle 40 000km ajetulle nelitahtimoottorille yhdellä käsittelyllä tai kunnostaa yli 40 000km ajettulle nelitahtimoottorille kahdella käsittelyllä. Riippuen moottorin kunnosta, tarvittaessa useampikin käsittely on suositeltavaa. Sillä kuitenkin säästää selvää rahaa.

Kohteet jotka saadaan suojattua ja kunnostettua käsittelyllä:

  • Moottori
  • Vaihteisto
  • Taka-akselisto / perä
  • Ohjaustehostimen pumppu
  • Dieselpumppu
  • Turboahdin / mekaaninen ahdin

RVS- käsittelymme kuuluu tuotteen kanssa samaan hintaan, joten et joudun maksamaan siitä erikseen!

Lue TÜV Südin testiraportti No.: 10-00053-UA-GBM-00 tästä!



KOKEMUKSIA

Case: Peugeot 106

Asiakas saapui korjaamolle vanhemmalla pösöllä, sinisen sauhun saattelemana. Katsastus oli konttorilla keskeytynyt ympäristöhaitan vuoksi. Pakokaasupäästöjä ei voinut mitata näkyvän sauhun vuoksi. Oli selvää että moottori polttaa liikaa öljyä.

Tällaisessa tapauksessa yleensä ainut vaihtoehto on moottorin purkaaminen ja öljyvuodon korjaus. Syy voi olla jumittuneet tai vaurioituneet männänrenkaat, sylinterikannen tiiviste tai venttiilivarsien kumit. On myös mahdollista että männän ja sylinteriputken välys on sen verran kasvanut ettei männän öljyrengas kykene pyyhkimään kaikkea öljyä sylinterin seinämältä jolloin öljy pääsee palotilaan ja palaa pois. Kustannukset olisi joka tapauksessa tällä autolla 400 eurosta ylöspäin.

RVS G4

Pyydä huollon yhteydessä RVS suojaamaan myös omaa autoasi.

Asiakkaalle ehdotettiin kuitenkin RVS-käsittelyä. Kokeilu on pieni riski suhteessa mahdollisesti saavutettuun hyötyyn ja moottorin avaamisesta aiheutuviin kustannuksiin. Tarkistimme öljymäärän ja lisäsimme moottoriin yhden RVS G4 tuotteen joka riittää siis 4 öljylitratilavuuteen asti.

RVS aine vaikuttaa käytössä pikkuhiljaa ja jää kitkan alla metallipinnoille täyttäen kitkapinnan epätasaisuudet. Aineen kiinnittyminen kitkapinnalle kestää noin 400-1000km normaalissa ajossa. Asiakkaalle ehdotettiin että ajaa noin 400-500 kilometriä ja tulee takaisin niin katsotaan minkälainen vaikutus ensimmäisellä käsittelyllä oli.

Kun autolla oli ajettu noin 500km ensimmäisellä RVS-käsittelyllä, oli ero jo huomattava. Teimme autoon moottoriöljyn ja öljysuodattimen vaihdon, sekä lisättiin uusien öljyjen joukkoon toinen RVS G4 toista käsittelyä varten. Jo muutaman sadan kilometrin jälkeen asiakas tuli käymään Aurinkotien Auton Naantalin toimipisteessä pakokaasujen mittauksessa – heittämällä läpi.

Sen sijaan että olisimme lähteneet avaamaan suoraan moottoria, RVS-käsittelyn ansiosta asiakas säästi satoja euroja ja RVS aine jäi myös suojaamaan moottoria tulevilta kulutuksilta.